YoYo是個熱愛唱歌的孩子
每一天,隨時隨地,他都在唱
而且會唱的很忘我~~~~~~很投入~~~~~~很搞笑


OH CAROL是首美國老老歌,常常聽YoYo在唱
那天爺爺去高鐵接我們回家
就在爺爺車上,我和88終於見識到了
(是的!就是在爺爺車上學會的)
唱到一半,88提醒我趕緊將忘情中的YoYo拍下來
聽的清楚嗎?
小可愛,學起來,回台灣和哥哥一起唱
哥哥發音一定不正確,妳要教他喔!
YoYo隨性版OH CAROL


再請聽聽『古早黑白版』---- OH CAROL
這位就是 Neil Sedaka嗎?我也不知道

Oh Carol      ----------  Neil Sedaka
Written:Neil Sedaka/Howard Greenfield

Oh! Carol, I am but a fool,
Darling I love you though you treat me cruel,
You hurt me and you made me cry
But if you leave me I will surely die.

Darling there will never be another
Cause I love you so,
don't ever leave me,
Say you'll never go
I will always want you for my sweetheart
No matter what you do
Oh! Carol, I'm so in love with you.

Oh! Carol, I am but a fool,
Darling I love you though you treat me cruel,
You hurt me and you made me cry
But if you leave me I will surely die.

Darling there will never be another
Cause I love you so,
don't ever leave me,
Say you'll never go
I will always want you for my sweetheart
No matter what you do
Oh! Carol, I'm so in love with you.
Oh, Carol...
Darling..

噢,卡蘿  --------------  尼爾西達卡

噢,卡蘿!我真是傻
親愛的,我愛你
雖然你對我很冷酷
你傷害了我,還讓我哭泣
但如果你離開我,我一定會死掉

達令,我絕不會愛上別人
因為我是如此愛你
絕對不要離開我
告訴我你不會走開
我永遠都希望你是我的甜心
不論你做了什麼
噢,卡蘿!我真的很愛你 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 rudy740815 的頭像
    rudy740815

    rudy的生活雜貨舖

    rudy740815 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()